Saturday 29 December 2012

Daftar

Assalamualaikum.

Hari ini dah sedia maklum yg sesetengah sekolah harian dah mula dibuka untuk students mula mendaftar. Alhamdulillah tahun 2013 aku akan bergelar pelajar menengah atas. Act gerun ni gerun. Aku ambik pure science so ada banyak subjek yang aku kena focus betul-betul. Serious memang tak boleh nak main-main dah nanti jadi blur bila masuk form five. Bak kata yang dah berpengalaman macam tu lah. Hiks buat aku jadi makin takut la pulakk. Tambah menakutkan lagi bila aku ditempatkan di first class. Alhamdulillah tapi persaingan semakin sengit sebab sekelas dengan 9A's students. -.-"
Hampir semua classmates aku dulu ditempatkan di kelas nombor 2. aku cakap macam tu sebab 4 orang je ex 3UD termasuk aku di first class tu. Mana-mana pun tak kisahlah janji belajar dan dapat result nanti flying colors. In Shaa Allah.
Anyway, perasaan aku tetap nak belajar di MRSM atau SBP. Please guys doakan aku. :')
Okayla. Lastly, SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH & SELAMAT BELAJAR. :-)


0 comments :

Post a Comment

Thanks for your comments :)

 
Template by Ain. Edited and design by Nadhirah. All rights reserved by Nadhirah