Saturday 22 December 2012

Jam tangan.

Assalamualaikum.

Hey uolls. Alhamdulillah today 22/12/2012. Beautiful date and day for me because I've got a watch! 
Hekhek. Bangga sebab first time pakai jam mahal. Okay mungkin korang semua dah biasa pakai jam mahal. Elehh setakat RM100 lebih je, aku beli mahal dari tu lah! Mesti korang cakap macam tu kan? Haha sorry lah. Aku baru je nak miliki jam mahal sikit. Ni hadiah dari Abang Azim aku sebab dapat 8A.

Aku bersyukur je. Alhamdulillah kebetulan aku pun takde jam sekarang. Hehe ni lah dikatakan rezeki. In Shaa Allah aku akan jaga jam ni baik-baik. Jenama? Casio je. Nak beli Citizen, Alba, tak mampulah. Abang aku bukan kerja lagi pun. Harga mencecah RRM300-500. Gilos mahal beb. 

Aku tak ambik gambar pun jam aku untuk post kat entry ni. Alaaa biasa-biasa jeh. Tapi yang pasti aku tak minat jam macam Ice Watch, LED, ke apa semua tu. Sebab besar dan tak sesuai dengan tangan aku. Ngan korang, comel je. Hekhek. So, bila beli jam je mesti aku pilih yang berantai macam tu. Err betul ke panggil berantai? Ntah lah aku tahu pakai jeh. Hoho.. -.- 

Okay this is just a short entry. Nak share kegembiraan ngan korang kejap je. =p

Kalau boleh aku nak macam ni hari-hari. Nampak macam rileks and cool je sampai patah tengkuk.

0 comments :

Post a Comment

Thanks for your comments :)

 
Template by Ain. Edited and design by Nadhirah. All rights reserved by Nadhirah