Thursday 24 January 2013

Travel telekung

Assalamualaikum

Tadi aku jumpa kat blog Kak Anis pasal telekung ni. Memang comel sangat! Dah lama sebenarnya cari orang yang jual telekung tu tapi takde kat sini rasanya. So memang decide nak beli online je. Tu pun kalu tak mahal la. Huhu. 

Bila aku tengok kat fb tadi, haa Alhamdulillah harganya cuma RM29. Tapi kena tambah RM6 untuk postage. Hmm kira okayla tu kan. Hiks. Tapi geram jugak sebenarnya sebab terlepas telekung yang ada sale tadi. Kalau tak, mungkin dah dapat RM29 including postage. At least dah jimat RM6 kan. Hehe. 

Korang boleh je tengok macam-macam color telekung yang dijual. Tapi aku lebih suka yang travel punya. Sebab muat dalam beg kecik je. Sesuai untuk pergi mana-mana tanpa perlu fikir bau telekung kat masjid or mall yang tak dijaga. Hakhak. So don't forget to take your time shopping at Bella Ammara atau Blog beliau! 


Comel je kan. Hee macam-macam lagi warna.

I love this curly cardigan act. Tapi harga... hmm tak mampu untuk aku yg masih bersekolah.

p/s : Saya tak tahu sama ada stock travel telekung tu ada lagi ke tak sekarang. Yg pasti, cepat sangat sold out. Gggrr. Korang kena selalu alert lah kalau betul-betul nak.

2 comments :

Thanks for your comments :)

 
Template by Ain. Edited and design by Nadhirah. All rights reserved by Nadhirah