Wednesday 19 December 2012

Alhamdulillah Alhamdulillah

Assalamualaikum and hi.

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Tahniah kepada diri sendiri kerana dah buktikan yang aku boleh! Hehehe segala penat lelah pahit getir finally dapat jugak straight A's in PMR 2012. Tahniah kepada semua kawan-kawan saya sebab most of them straight A's. Kepada bloggers jugak tahniah ye. Tapi ingatttt SPM ada lagi. Tahun depan lagi-lagi susah untuk dapat straight A's. Tapi kenapa orang lain boleh? So, takde alasan sebenarnya kenapa kita tak boleh. In Shaa Allah asalkan usaha ada dan selalu ada. :')

Tapi ingat. Bila dah success, jangan lupa ucap syukur Alhamdulillah. Jangan buat-buat lupa tentang ibadat kita pulak esp solat! Dan dari sinilah, bermulanya perjalanan kita. Berusaha lagi untuk tingkatan empat dan lima. SPM lagi penting beb. Huhuhu.

Seriously, agak terkilan sebab mak abah tak dapat hantar dan jemput. Tadi ke sekolah untuk ambil result pun dengan baba Najwa. Balik ke rumah pun dengan diorang. Hihi thanks a lot. Siap baba Najwa belanja topup RM10 lagi. Wah, rezeki hari ni. Alhamdulillah lagi. Terima Kasih Ya Allah. Terima kasih jugak kepada cikgu-cikgu dan kawan-kawan yang banyak tolong dari dulu hingga sekarang.





Lucunya gambar aku. Tekalah sendiri. Haha! 

That's all kot. Saya tak  tahu nak cakap apa lagi. No words can describe anymore! Ahaks. Tahniah kepada SMK Kamil jugak kerana seramai 40 orang dapat 8A dan 15 orang dapat 9A. Tapi menurun sebenarnya -.- Takpelah, PMR tahun ni kan paling susah. Lastly, Alhamdulillah. Terima kasih 8A. :)

Sukaaa sangat sebab dapat happy kan mak abah tersayang! The best thing everrrrr. :'D

6 comments :

  1. tahniah..!! hebatnya.. sye dpt 7A.. tahniah.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7A pun dah hebat lah. Hihi rezeki. Alhamdulillah thanks dear. =)

      Delete
  2. eh eh sayo ado jugok tuuuhh .. hahahah .. congrates lah budok suweet . C:

    ReplyDelete

Thanks for your comments :)

 
Template by Ain. Edited and design by Nadhirah. All rights reserved by Nadhirah