Thursday 8 November 2012

Topup FREE by Apih

Hi & Assalamualaikum :)

Today takde aktiviti apa-apa. dan saya pun rasa boring di saat ini. so without wasting anytime, saya nak join ala-ala GA ni by Apih. walaupun topup free yg dia bagi cuma RM5, tapi itu dah cukup bermakna bagiku hahaha. bukan sonang nak sonang. dah lama saya mencari siapalah arjuna-arjuna yang rela topup kan untuk saya. hihi tapi yang ni tak confirm la boleh ke tak. :(
tapi apa salahnya kalau mencuba. tiada yang marah pon kan. hihi.

Apih, pleaseee pilih la saya untuk diberi topup percuma tu! i need it. ihiks. saya pengguna CELCOM dan saya nak topup free ni sebab ia FREE! hahaha. lagipun sekarang ni kredit tgh low. saya tak yakin akan dapat tapi, InsyaAllah ada rezeki.

Korang nak try jugak pon bolehhh, further information just click banner kat bawah ni, tak hensem macam Aaron Aziz pon takpe, janji awesome! hiks.


jangan risau, syarat yang Apih kasi mudah dan sonang jo. just follow blog dia :)
btw, saya tag kawan saya --> Najwa .

0 comments :

Post a Comment

Thanks for your comments :)

 
Template by Ain. Edited and design by Nadhirah. All rights reserved by Nadhirah