Thursday 1 November 2012

Great sayings today! :p

Assalamualaikum and hello *reader.

*saya tak rasa saya patut letak 's' pada perkataan akhir 'reader' tu memandangkan blog ni tak femes lagi or maybe tak kan pernah femes. hoho. -,-"

Alhamdulillah, I've got a chance untuk datang sekolah pada 29 Oktober yang lepas. what for? of course untuk jamuan akhir tahun PMR students. err maybe dah boleh panggil ex-PMR kot. and maybe it looks like a farewell party sebab manalah tahu kan tu dah last adakan parti dengan besties. kot-kot diorang boleh MRSM, SBP atau mana-mana sekolah lah next year. wuwuwu. memang agak sebak lah kan kalau besties kita dah berpisah dgn kita even bila jumpa je selalu gaduh-gaduh or talking like stupid person --". tapi semua tu hanyalah gurauan sehidung-hidung. bak kata Elfira Loy dan Randy, dalam hati ada taman. dan dalam hati ada rasa sayang. hoho.

cakap je pasal besties ni kan, tetiba rasa rindu pulak kat diorang especially Najwa, Amalia, Haziqah, Hannan, Syamiha and many more! kalau nak mention satu-satu memang takkan abis. yang saya mention tu pon boleh dikatakan yang paling rapatlah. paling suka joking-joking, poking-poking, flirting-flirting bagai. haha. mungkin lepas Krismas, hari PMR result keluar barulah kitorang dapat jumpa kat sekolah. lagipun sekarang ni saya ambil cuti awal! haha actually sekolah cuti start 8 November kan tapi saya dah cuti start 30 Oktober lagi. hoho. that's why now I'm in Kuala Lumpur! wuhuu dah berapa tahun dah tak datang sini dan dapat datang sini pon disebabkan kakak sulung dan abang ipar saya menetap di sini. hehehe.

eh eh stop membebel like makcik. actually nak post about jamuan akhir tahun aritu. tapi dah tersyasyur hal lain -,-". well, we have a great time together even majority dari diorang takmo bergambar. wuwu sedihh lah jugak. apalah korang ni, nak buat kenangan je lah. tapi takpelah, nama kiut-miut dan wajah comel lote korang tu tetap dalam hati gua. hoho.


dari kiri--> Haziqah, Najwa, I, dan Izzati. hoho <3


form the left , me and Najwa. and Amalia and I :)

me and Najwa :)

with Amalia and Najwa  x)

Ha! yang pegang belon merah ni, Najwa. dia ni memang baik giler although sometimes boleh jadi garang giler. that's why dia digelar 'harimau'. hoho. oh ya masa jamuan tu jgk, dia ni sibuk sangat dgn belon merah ni. entah kenapa tetiba je. quite weird. :/
siap cari tali lagi nak ikut belon ni dan bawak jalan-jalan. she's very funny pada tiap-tiap cara dan gaya dia. One more, she's a good listener :'). She's always with me or anyone else yang ada masalah even kadang-kadang masalah dia lagi parah. hanya kawan terdekat dia just like me, Amalia, and Haziqah only know and understand her. 
Najwa, be patience. Allah always with you. and kitorang pon! :'D


this is Amalia yang paling putih dan yang paling gebu. muka dia time ni sedih je kan. hoho. ni sebabnya time ni dia lagi frust menonggeng cause handphone dia bikin hal. asyik hang je terus hinggakan dia tak dapat satu pun msg dari sesape sejak semalam. oh patut pon dia tak reply I punya msg. huhuk. dan yang paling dia sedih sebab boyfriend dia kecil hati sebab tak reply dia punya msg. haa! tu lah sebab yang paling utama Amalia ni wat muka monyok je. hehe. tapi sekejap je tu handphone dia bikin hal. sebab lepas tu saya tengok dia dah call bf dia and texting bagai. what a good news! when she's smiling and gelak-gelak je. ai maklumlah 'orang bahagiaaaa'. haha. 
btw, Amalia ni memang a true friend lah. she's very kind and she's like joking very much! dari awal tahun hingga akhir tahun tak habis-habis dengan gelak ketawa kitorang disebabkan dia. Lagi satu, dia kuat merajuk tapi dengan Najwa je! mungkin sebab diorang lebih rapat. :)

ni budak comel. nama Haziqah. tapi dia selalu cakap nama dia Syaqir Izaan. ishhh tak habis-habis dengan dia punya Syaqir tu. kononnya tu nama anak dia dengan pakwe dia, Syaqir Anas. hoho. she's quite funny. dia ni tablemate saya since form 2 hingga form 3. memang dulu orang kata tak boleh berenggang bagai isi dengan kuku tapi sekarang dah boleh ranggang-renggang dah pun. hehe. she's very friendly, no shy-shy. wahaha. dia talkative tak kira siapa. tua muda kecik besar laki pompuan semuaaa dia kebas! hoho. that's why ramai yang mudah mesra kot dengan dia. huh not like me. btw thanks Haziqah for a very great moment that we enjoyed together . :)

okay la. I dah  penat sebenarnya. mandi pon belum. that's why tak selesa sangat nak taip panjang-panjang. waka waka eh eh! :p

In a nutshell, saya sayang sangat semua yang pernah menjadi kawan saya. sahabat saya. teman saya. sangat-sangat appreciate! to my haters, hmm tak tahulah nak cakap apa. lumrah kehidupan, kalau ada yang suka mesti ada yang benci dan begitulah sebaliknya. oh ye oh ye! sorry kepada kengkawan yang gambarnya takde dalam ni. uihhh kalau nak ada semua memang banyak. tapi most of them sebenarnya tak nak pun bergambar, sikiiiit pun tak nak. that's why sikiiiiit je jugak gambar masa jamuan ni. wuwuwu sampai hati korang. memang agak menyedihkan. tapi takpelah, yang pasti jangan salahkan ibu saya yang mengandungkan saya if gambar korang takde! wahaha. dan yang pasti jugak, i akan rindu you all semua. yes! sentiasa rindu dan sayang. cewwahh. a friend in need is a friend indeed. memang susah nak cari kawan yang betul-betul perfect tapi takpelah, siapa pun mereka, saya hargainya kerana pernah muncul dalam kehidupan saya. walau tidak diundang! wikikikiki :p

Ok done. bau saya sangat 'wangi' mengalahkan kerbau yang sedang berkubang. eh mungkin lebih 'wangi'. hohoho. Babai and Assalamualaikum. (",)

0 comments :

Post a Comment

Thanks for your comments :)

 
Template by Ain. Edited and design by Nadhirah. All rights reserved by Nadhirah